percursos-sem-roteiro

Percursos sem roteiro recolhe as reflexons e os saberes de Joám Lopes Facal, um autor que impregna os seus textos da maturidade de quem já viveu muitos frentes de batalha e de paz.

O livro divide-se em vários capítulos com as seguintes temáticas: Galaicidades, Escrito sobre a água, Longa língua e Incursons.

Galaicidades. As galaicidades tratam do país, do território deitado entre os montes e o poente que vai do Ortegal ao Minho e daí ao Douro, esses dous rios separados por umha ténue fronteira de ar. Escrito sobre a água. Aludem a fugazes biografias, a notas marginais a pé de página de um livro de história que ninguém escreveu. Longa língua. Fôrom muitas as horas da vida gastadas em habitar a língua que nos comunica e nos acolhe e era obrigado julgar o seu estado. Incursons. Fala mormente de intervençons nom solicitadas de índole política.

FICHA TÉCNICA AUTOR:

Ano: 2015

Capa: brochado

14 x 21 cm

216 páginas

ISBN: 978-84-87305-93-1

DL: C 1154-2015

PVP: 13 €

Diagramador: Xosé Antom Serém

Desenho de capa: Fran Ameixeiras

joam-lopes-facal

Joám Lopes Facal (1940) nasceu na aldeia de Toba, em frente do Monte Pindo e ao pé da Ria de Corcubiom. É membro activo de umha família de nove irmaos, pai de três filhos e avó de dous netos. A mulher da sua vida chama-se Ana e nasceu em Ponte Vedra.

Cursou os estudos de engenharia na Escola Técnica Superior de Engenheiros Industriais de Madrid e os de economia nas Faculdades de Santiago e Madrid, Somosaguas. Doutorou-se em ciências económicas com umha investigaçom sobre a casa de banca compostelana de Olimpio Pérez. Possui o titulo de português pola EOI de Compostela. Desempenhou a sua actividade profissional em diversas empresas de Madrid e de Galiza. Foi também professor associado da USC.

A sua militáncia política foi intensa mas breve, limitada a Esquerda Galega desde o nascimento do partido até a sua extinçom. Foi deputado por este partido na III legislatura do Parlamento de Galiza.

A música, a leitura e os labores da terra som ingredientes fundamentais da vida de retirado activo que gosta de levar. Colabora em forma circunstancial na imprensa digital galega com querença pola defesa da construçom nacional, o activismo cívico e cultural e o reintegracionismo linguístico. Todo isso temperado com a memória vivida e lida, que é património dos anos.

 

Página do autor
INTERESSADO VISITE A NOSSA LOJA