José Alberte Corral

Apenas um resultado

José Alberte Corral nasceu em Monte Alto (Corunha) a 26 de fevereiro de 1946. É professor Mercantil e Licenciado em Ciências Económicas e realizou estudos de jornalismo na U.C.V. de Caracas (Venezuela).
Co-fundador da Agrupaçom Cultural “O Facho”, militou em organizaçons clandestinas na luta contra a tirania clerical-fascista do franquismo, o que o levou a fugir para o Chile de Allende. Depois de intensas experiências no Chile e Argentina, rematou na Venezuela até depois da morte de Franco.

Obra:
Del amor y la memoria, poesia em castelhano (1ª ed.: Ateneo de los Teques-Venezuela; 2ª ed.: Emboscall-Vic). Além disso, colaborou com diversos ensaios em distintas revistas de pensamento político na Venezuela. No retorno publicou, já em galego, Palavra e Memória, poesia (AGAL, Galiza), Acarom da Brêtema, poesia (AGAL, Galiza), Do lusco-fusco, relatos (Baía Edicións Galiza), Detrás da palavra, poesia (AGAL, Galiza), Buracos no espelho, relatos (AGAL, Galiza), O livro de barro, poesia (ToxosOutos, Galiza).